NEWS

Shanghai Finc assiste à a 21st China Green Food Expo

Nant'à l'Expo, parechji cunsumatori anu mostratu un grande interessu in i funghi Finc.Hè a prima volta per a maiò parte di i visitori per vede funghi chì crescenu da e buttigli.In a so mente, i funghi sò supposti cultivati ​​in a splutazioni famigliali, ùn vede mai a fabbrica chì produce funghi cum'è un pruduttu industriale.U persunale di u travagliu di l'esposizione hà spiegatu cù pacienza à i visitatori chì Finc hè una fabbrica mudernizzata.A fabbrica pò simule l'ambiente naturale di crescita per i funghi in temperatura stabilita, umidità, luce, etc.

Ricertamenti, a 21st China Green Food Expo hè stata grandily tenuta in Xiamen International Convention and Exhibition Center, Fujian Province. Cum'è una eccellente impresa di cibo verde, Shanghai Finc Biotechnology Co., Ltd. hè stata invitata à participà à a mostra è si distingue trà più di 2000 espositori da 36 gruppi di mostra in Cina.I funghi shimeji marroni di marca Finc Freshmore anu vintu u premiu d'oru di sta Green Expo!

ne3-1

I funghi shimeji di marca Finc Freshmore sò cultivati ​​​​in un ambiente pulitu senza batteri diversi è residui agriculi.Le champignon est corsé, a un goût de crabe d'automne avec une riche fragrance de crabe.Ancu senza a salsa, i funghi anu ancu un gustu forte, diliziosu, ma micca grassu, è hè favuritu da i cunsumatori.

A fonte di sementi di funghi freschi Finc selezziunà ceppi scientifichi è tecnologichi innovatori ottenuti dopu più di 10 anni di esplorazione, attraversu 36 prucessi stretti è 180 ghjorni per simulà a crescita naturale di l'ambiente ecologicu.Finc mushroom hà ottenutu a certificazione GAP internaziunale, hà passatu 209 teste di residui senza pesticidi è ottenutu a certificazione di l'alimentariu verde, mantenendu a sicurezza nantu à a punta di a lingua mentre deliziosa è nutritiva.

ne3-2
ne3-3
ne3-4

Finc

China First White bunashimeji/funghi bunashimeji marroni Produttore

20 anni di vendita 1,5 miliardi di fasci

I boni funghi manghjati da 57 paesi

Cumpagnu strategicu di l'Accademia di Scienze Agricole di Shanghai

Basi di fornitura di prudutti agriculi speciali di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai Qingdao Summit


Tempu di Postu: Feb-28-2022